Nowoczesny system kontroli dostaw

Sprawna realizacja dostaw to dla wielu firm jeden z najważniejszych obszarów działalności. Odpowiednio zoptymalizowane dostawy to nie tylko oszczędność czasu i kosztów transportu, ale przede wszystkim możliwość zbudowania dodatkowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. System kontroli odstaw to również rozwiązanie pozwalające na zbudowanie przewagi konkurencyjnej, dzięki eliminacji błędów i znacznemu podniesieniu poziomu realizacji zleceń przez kierowców.

Więcej informacji

Sprawna realizacja dostaw to dla wielu firm jeden z najważniejszych obszarów działalności. Odpowiednio zoptymalizowane dostawy to nie tylko oszczędność czasu i kosztów transportu, ale przede wszystkim możliwość zbudowania dodatkowych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. System kontroli odstaw to również rozwiązanie pozwalające na zbudowanie przewagi konkurencyjnej, dzięki eliminacji błędów i znacznemu podniesieniu poziomu realizacji zleceń przez kierowców.

  • Uzyskaj większą kontrolę nad kosztami transportu, efektywnością pracowników, zwrotami i reklamacjami.
  • Usprawnij obsługę klienta dzięki informacją o czasie dostaw, i podglądowi realizacji zamówienia.
  • Wyeliminuj błędy weryfikując listę towarów na każdym etapie dostawy.
  • Zwiększ elastyczność modyfikując zlecenia w czasie rzeczywistym.

 

Jak działa Hive Track?

Rozwiązanie składa się z dwóch elementów:

  • aplikacji mobilnej dla kierowcy współpracującej z urządzeniem mobilnym z systemem Android 4.4 lub nowszym;
  • panelu webowego dla osoby zarządzającej dostawami.

 

 

Funkcjonalności aplikacji mobilnej:

  • Kontrola załadunku i rozładunku towarów (z listy i spoza listy)
  • Kontrola dostawy towarów do klienta
  • Nawigacja kierowcy – współpraca z Here Maps, Tom Tom, Google Maps
  • Obsługa reklamacji i zwrotów (planowanych i nieplanowanych)
  • Zarządzanie obrotem opakowaniami zwrotnymi
  • Potwierdzenie dostawy podpisem
  • Dokumentacja dostawy fotografią
  • Geokodowanie
  • Obsługa płatności
  • Praca w trybie on-line i off-line

 

Funkcjonalności panelu WWW:

  • Trasowanie i wyliczanie czasu dojazdu
  • Optymalizacja trasy przejazdu
  • Powiadomienie klienta o przewidywanym czasie dojazdu (SMS, email)
  • Podgląd planowanej trasy przejazdu vs. faktycznie przejechana trasa
  • Monitoring postępu realizacji dostawy w czasie rzeczywistym
  • Monitoring pozycji pojazdu w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie zdarzeniami w czasie rzeczywistym
  • Dodawanie wizyt niezaplanowanych
  • Raportowanie
  • Administrowanie systemem

 

Dzięki systemowi mamy większą kontrolę nad zapasami, dostawami gazu, realizacją zleceń i całym procesem dystrybucji. Nasi sprzedawcy mają aktualną informację o cenach i stanach magazynowych klientów

Marek Rudnik, kierownik sprzedaży działu butli, Gaspol

Formularz kontaktowy

Naciskając “Wyślij wiadomość”, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez SKK S.A. (ul. Gromadzka 101, 30-719 Kraków) poniższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od SKK S.A.