Analiza zachowania klientów

Czy można skutecznie przełożyć ruch w sklepie na wiarygodne dane, które mogą być wykorzystane przy okazji planowania aranżacji witryny, wystroju sklepu, analizowania prowadzonych akcji marketingowych i promocyjnych czy rozłożenia na półkach towaru z nowej kolekcji? Oczywiście, że tak. 

Więcej informacji

Czy można skutecznie przełożyć ruch w sklepie na wiarygodne dane, które mogą być wykorzystane przy okazji planowania aranżacji witryny, wystroju sklepu, analizowania prowadzonych akcji marketingowych i promocyjnych czy rozłożenia na półkach towaru z nowej kolekcji? Oczywiście, że tak. 

Dzięki nowoczesnej platformie analitycznej opartej na technologii WIFI, osoby zarządzające placówkami handlowymi otrzymają dostęp do danych dostępnych do niedawna niemal wyłącznie dla sklepów internetowych. Dzięki nim będą miały możlwiość budowania strategii rozwoju w oparciu o szereg statystyk pozwalających analizować m.in. stosunek nowych i powracających klientów, czas spędzony w sklepie, czy konwersję względem ruchu przed sklepem.

Osobom zarządzającym siecią sklepów, nasza platforma pozwoli na porównywanie parametrów z kilku placówek, co znacznie ułatwi decyzje o lokowaniu nowych sklepów i ilości sprzedawców obsługujących sklep w określonym czasie.

Wszystko to dostępne z pozycji przeglądarki internetowej, w formie czytelnych wykresów, które można dowolnie zestawiać, porównywać i analizować w czasie (np. miesiąc do miesiąca) lub przestrzeni (np. porównanie dwóch placówek).

Korzyści z wdrożenia:

  • uzyskanie danych umożliwiających optymalizowanie wystroju sklepów i ekspozycji towarów;
  • większa skuteczność w ocenie aranżacji witryny sklepowej;
  • weryfikacja poziomu identyfikacji klientów z marką;
  • możliwość oceniania efektywności poszczególnych sklepów wchodzących w skład sieci;
  • planowanie promocji uwzględniających preferencje zakupowe klientów i aktualne trendy;
  • monitorowanie skuteczności akcji marketingowo – sprzedażowych.

 Dla kogo:

  • Sklepy i sieci handlowe

Powiązane branże