Sprawna i profesjonalna obsługa w Centrum Akcesoriów Meble.pl

„Wdrożyliśmy ten system, aby przyspieszyć i poprawić jakość obsługi klienta." -dyrektor e-commerce w firmie Meble.pl S.A.

Więcej informacji

„Wdrożyliśmy ten system, aby przyspieszyć i poprawić jakość obsługi klienta." -dyrektor e-commerce w firmie Meble.pl S.A.

Reagując na potrzeby profesjonalistów wykonujących meble na zamówienie, firma Meble.pl S.A. otworzyła salon wystawowy, w którym wykonawcy na miejscu mogą się zaopatrzyć lub zamówić wszystkie potrzebne elementy do montażu mebli. Są to różnego rodzaju zawiasy, uchwyty, łączniki, hamulce, ograniczniki, prowadnice, złączki, klamki i wiele, wiele innych. Centrum wystawowe ma w ofercie ponad 4500 różnych akcesoriów, często nie do odróżnienia na pierwszy rzut oka. Dbając o swoich klientów firma stosuje program rabatowy, premiujący wielkość i częstotliwość zakupów.

Każdemu klientowi salonu w doborze elementów służy pomocą wykwalifikowany konsultant. Do niedawna kompletowanie zakupów odbywało się poprzez spisywanie potrzebnych towarów i ich ilości na kartce papieru. Doradca klienta nie miał pewności czy dany towar jest w odpowiedniej ilości dostępny od ręki, a wartość zamówienia była liczona dopiero na samym końcu. Potem magazynier kompletował zamówienie. Często zdarzały się pomyłki, wynikające z mylnego przepisania lub odczytania indeksów. Jeśli brakowało elementów, klient dowiadywał się o tym dopiero przy kasie. Rabat również był liczony już pod koniec zakupów. Cała operacja trwała dość długo. Klient niemalże do końca nie wiedział z czym wyjdzie ze sklepu i ile zapłaci.

Aby usprawnić obsługę klientów koniecznym było wprowadzenie systemu ułatwiającego identyfikację towarów, automatycznego tworzenia dokumentów zamówień, wydań z magazynu oraz systemu naliczania rabatów. 

 

Zobacz więcej

 

Korzyści z wdrożenia:

  • Szybka i sprawna kompletacja zakupów w salonie
  • Zawsze aktualne dane o stanach magazynowych
  • Eliminacja pomyłek związanych z identyfikacją towarów
  • Wzrost jakości obsługi klientów
  • Lepsze zarządzanie zapasem magazynowym
  • Optymalizacja sprzedaży wysyłkowej
  • Wzrost prestiżu i wiarygodności firmy

Formularz kontaktowy

Naciskając “Wyślij wiadomość”, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez SKK S.A. (ul. Gromadzka 101, 30-719 Kraków) poniższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od SKK S.A.