Mobilny system kontroli dostaw w Gordon Sp. z o.o.

"Nowy system wyeliminował  pomyłki  przez co znacząco zwiększył jakość obsługi transportów oraz przyspieszył ich realizację, a co za tym idzie zmniejszyły się nam koszty, a klienci są bardziej zadowoleni." - Tomasz Mikuła – szef IT w Gordon

Więcej informacji

"Nowy system wyeliminował  pomyłki  przez co znacząco zwiększył jakość obsługi transportów oraz przyspieszył ich realizację, a co za tym idzie zmniejszyły się nam koszty, a klienci są bardziej zadowoleni." - Tomasz Mikuła – szef IT w Gordon

Istniejąca od ponad 20 lat Hurtownia Motoryzacyjna Gordon jest jednym z liderów  dystrybucyjnych branży motoryzacyjnej na naszym rynku. W jej ponad 80 oddziałach w Polsce i zagranicą pracuje ponad 400 osób.

System mobilny wdrożony przez SKK opiera się na autorskiej aplikacji SKK Smart pracującej w tym przypadku  na przenośnych terminalach Honeywell 6100. W terminale wraz z aplikacją zostało wyposażonych 60 kierowców, którzy pobierają poprzez sieć WiFi dokumenty transportowe z adresami docelowymi dla  poszczególnych paczek.

Zobacz więcej

 

Korzyści z wdrożenia:

  • Krótszy czas załadunku i rozładunku towarów
  • Oszczędności czasu i oszczędności finansowe
  • Wyeliminowanie pomyłek
  • Znacząco mniejsza ilość reklamacji
  • Usprawnienie przyjmowania zwrotów od klientów

Co robimy

Formularz kontaktowy

Naciskając “Wyślij wiadomość”, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez SKK S.A. (ul. Gromadzka 101, 30-719 Kraków) poniższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od SKK S.A.