Mobilny system kontroli dostaw w Gordon Sp. z o.o.

Cele wdrożenia:

  • Kontrola nad przepływem towarów z magazynów do klientów
  • Optymalizacja tras przewozu poszczególnych towarów

Korzyści z wdrożenia: 

zajac
Krótszy czas załadunku i rozładunku towarów
wykres_wzrost
Oszczędności czasu i oszczędności finansowe
ostrzezenie_spadek
Wyeliminowanie pomyłek
odznaka_wzrost
Znacząco mniejsza ilość reklamacji
glowa_gwiazdy
Usprawnienie przyjmowania zwrotów od klientów

Istniejąca od ponad 20 lat Hurtownia Motoryzacyjna Gordon Sp. z o.o. jest jednym z liderów dystrybucyjnych branży motoryzacyjnej na naszym rynku. W jej ponad 80 oddziałach w Polsce i zagranicą pracuje ponad 400 osób. W celu zapewnienia kontroli nad tak dużym przepływem towarów z magazynu centralnego do oddziałów i później z magazynów w oddziałach do klientów, zarząd firmy zdecydował się na wdrożenie odpowiedniego systemu.

System mobilny wdrożony przez SKK opiera się na autorskiej aplikacji SKK Smart pracującej w tym przypadku na przenośnych terminalach Honeywell 6100. W terminale wraz z aplikacją zostało wyposażonych 60 kierowców, którzy pobierają poprzez sieć WiFi dokumenty transportowe z adresami docelowymi dla poszczególnych paczek. Odczyt oraz weryfikacja paczek realizowana jest w miejscu docelowym podczas przekazywania zamówionego towaru. System pozwala także na optymalizację transportu, niektóre z towarów są przeładowywane w oddziałach lub w punktach styku różnych tras. W ten sposób firma oszczędza na czasie i kosztach dostaw. Korzystając z systemu, dział logistyki posiada dokładne informacje kto, kiedy i w jakiej przesyłce przyjął każdy z zamówionych towarów, oraz gdzie i kiedy został on dostarczony.

Tomasz Mikuła

Szef IT, Gordon Sp. z o.o.
Wybraliśmy ofertę SKK głównie ze względu na innowacyjność proponowanego rozwiązania. Nowy system wyeliminował pomyłki, przez co znacząco zwiększył jakość obsługi transportów oraz przyspieszył ich realizację, a co za tym idzie zmniejszyły się nam koszty, a klienci są bardziej zadowoleni.

Pobierz case study w PDF

Poznaj podobne Case Studies

Automatyzacja procesu dostaw butli w Gaspol S.A.

System realizacji dostaw butli gazowych w Gaspolu jest teraz w pełni zautomatyzowany. Zamówienia od klientów są wprowadzane do programu Axapta, przekształcane na zlecenia, a następnie automatycznie rozdzielane do kierowców (sprzedawców) i wysyłane do ich mobilnych terminali. System mobilny SKK pozwala na otrzymywanie zamówień i pełną rejestrację sprzedaży na poziomie terminali. Każdy mobilny terminal wyposażony jest w czytnik kodów kreskowych i moduł telefonii komórkowej.
Czytaj dalej

Ewidencja towarów „w ruchu” w Dailyfruits

Dla Dailyfruits firma SKK zaprojektowała specjalny system ewidencyjny do kontroli wydawania i przyjmowania towarów znajdujących się w stałym ruchu, czyli takich, które na bieżąco wychodzą z firmy i wracają do niej. Są więc szczególnie narażone na zaginięcie.
Czytaj dalej

Bezbłędna identyfikacja w Alior Bank

Największą korzyścią dla Alior Banku – dzięki zastosowaniu czytników, jest możliwość szybkiej i precyzyjnej rejestracji dokumentów papierowych. Dokumenty te przetwarzane są do wersji elektronicznej, identyfikowanej za pomocą kodu kreskowego i udostępnionej w systemach banku.
Czytaj dalej

W czym możemy Ci pomóc?

SKK S.A.
ul. Gromadzka 54a, 30-719 Kraków
+48 12 293 27 00
zapytanie@skkglobal.com

    Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Więcej informacji