Sprawne zarządzanie terminalami w Thule
Cele wdrożenia:
- Usprawnienie pracy w magazynach
- Centralizacja zarządzania magazynami w wielu lokalizacjach

Korzyści z wdrożenia:
Wywodząca się ze Szwecji firma Thule to światowy potentat w produkcji samochodowych boxów dachowych, bagażników rowerowych, haków holowniczych i innych akcesoriów samochodowych. Grupa Thule zatrudnia obecnie około 3100 pracowników w ponad 50 lokalizacjach na całym świecie, głównie w Szwecji, Polsce, Niemczech, Włoszech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Brazylii i Azji.
Zarządzanie tak wieloma magazynami, znajdującymi się w tak wielu odległych od siebie lokalizacjach, wymagało wdrożenia zintegrowanego z ERP systemu kontroli operacji magazynowych. Zadanie to, we wszystkich europejskich zakładach, zostało powierzone panu Januszowi Dembowskiemu – Liderowi IT z fabryki Thule w Hucie Szklanej. Po testach i konsultacjach wybrano system oparty na terminalach przenośnych Intermec CK3 oraz oprogramowaniu SOTI. Urządzenia i oprogramowanie dostarczyła krakowska firma SKK.
SKK dostarczyła kilkadziesiąt terminali, które – współpracując z oprogramowaniem WMS – usprawniają pracę we wszystkich europejskich magazynach w całym łańcuchu dostaw, umożliwiają podgląd on−line stanów magazynowych, przesunięć pomiędzy magazynami, przyjęć czy wydań z magazynu.
Janusz Dembowski
Dzięki oprogramowaniu SOTI, szef IT Janusz Dembowski, może z Huty Szklanej w Polsce zarządzać kilkudziesięcioma terminalami, pracującymi w zakładach Thule w Polsce, Belgii, Anglii, Szwecji i we Włoszech. Wykorzystując tę aplikację możne zdalnie:
- sprawdzić stan pracy oraz lokalizację pracujących w całej Europie urządzeń,
- przeprowadzić diagnostykę danego terminala, czyli sprawdzić konfigurację, stan baterii, zajętość pamięci,
- dokonać aktualizacji oprogramowania na terminalu,
- wyłączyć lub zresetować terminal
- przejąć kontrolę nad terminalem (na zasadzie zdalnego pulpitu) pokazując użytkownikowi jak wykonać daną operację magazynową.
Dostarczone przez SKK urządzenia są objęte polisą serwisową, gwarantującą szybką naprawę, wsparcie techniczne oraz wydłużony do trzechlat okres gwarancji.
Pobierz case study w PDF
Rozwiązania wykorzystane w projekcie
Poznaj podobne Case Studies
Automatyzacja procesu dostaw butli w Gaspol S.A.
Ewidencja towarów „w ruchu” w Dailyfruits
Mobilny system kontroli dostaw w Gordon Sp. z o.o.
Wypełnij formularz
