Key Account Manager

Kim jesteśmy?
Jesteśmy polską firmą, która posiada dwie siedziby w Krakowie. Nasze oddziały znajdziesz także w Warszawie i Poznaniu. Działamy od 1992 roku – mamy ponad 30 lat doświadczenia popartego licznymi projektami i nagrodami.
Kto tworzy naszą firmę?
Zatrudniamy ponad 200 osób. Inżynierów, programistów i specjalistów z różnych dziedzin. Stawiamy na doradztwo i partnerstwo, dlatego zawsze chętnie edukujemy, doradzamy i rozmawiamy.
Czym się zajmujemy?
Dostarczamy rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy, systemów identyfikacji osób i towarów. Współpracujemy z renomowanymi producentami z obszaru AutoID: Honeywell, Zebra, Evolis, Matica, HID.
Rozwiązania do automatycznej identyfikacji osób (karty, drukarki oraz czytniki do kart) znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie potrzebna jest weryfikacja Klienta na podstawie plastikowej karty (systemy dostępowe, karty stałego klienta, legitymacje, karty bankowe).
Nasze systemy do identyfikacji towarów usprawniają branżę logistyczną i przekładają się na automatyzację działalności magazynów i centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju.
Do naszych Klientów należą m.in.: Rossmann, Eurocach, Mediaexpert, Dino, ZUS, NFZ.
Obecnie do naszego obszaru systemów automatycznej identyfikacji, w których w zakres wchodzi zarówno sprzęt ( terminale, czytniki, drukarki), systemu RFID, systemy kompletacji głosowej i oprogramowanie na komputery mobilne, poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Twoje główne obowiązki na stanowisku pracy:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B;
- Obsługa i rozwój sprzedaży u istniejących klientów;
- Współpraca i budowanie relacji z dostawcami z polski i zagranicy;
- Rozwijanie relacji z klientami oraz dbanie o ich długoterminowość;
- Realizacja celów sprzedażowych zgodnie ze strategią firmy;
- Zapewnienie najwyższego poziomu jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej;
- Pełne reprezentowanie firmy przed klientem oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek;
Czego od Ciebie oczekujemy:
- Co najmniej 3-letniego, popartego sukcesami, doświadczenia w sprzedaży B2B najchętniej w obszarze technologii IT;
- Praktycznej znajomości technik sprzedaży, prospectingu, umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych;
- Umiejętności skutecznej prezentacji i argumentacji swoich pomysłów;
- Zdolności do słuchania i zrozumienia potrzeb klientów/dostawców/zespołu wewnętrznego;
- Umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych;
- Wytrwałości, skrupulatności i systematyczności w prowadzonych działaniach handlowych;
- Wysokiej proaktywności zorientowanej na osiągnięcie sukcesu i skupieniu się na rozwiązaniach, a nie na problemach;
- Gotowość do rozwijania kompetencji sprzedażowych i ciągłego poszerzania wiedzy.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
- Znajomości systemów klasy CRM oraz MS Excel – na potrzeby podstawowej analizy sprzedaży;
- Prawo jazdy kat. B.
W zamian chcemy Ci zaoferować:
- Rozwojową pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – w ramach UoP;
- Sprawny proces podejmowania decyzji – nie jesteśmy korporacją, Twoje pomysły i zaangażowanie będą miały realny wpływ na naszą przyszłość, wizerunek firmy i jej strategię rozwoju;
- Pro-pracowniczą, nakierowaną na rozwój atmosferę;
- Otwartość przełożonych i współpracowników na kreatywne pomysły oraz rozwiązania;
- Pracę w zgranym, pełnym pasji zespole;
- Szeroki pakiet socjalny np. dofinansowanie do opieki medycznej, znakomitą kawę, dobrze wyposażoną kuchnię itp.
- Zgrany zespół, który posiada wysokie kompetencje + doświadczenie i chętnie się nim dzieli,
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych – masz wpływ na to z jakiego obszaru chcesz poszerzać swoją wiedzę,
- Parking pod biurem.
Prosimy o uwzględnienie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z obowiązującymi przepisami, np: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKK S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dlaczego warto pracować w SKK?
Pracując w SKK masz realny wpływ na sposób funkcjonowania firmy oraz jej rozwój. Tutaj rozwiniesz swoje kompetencje w swobodnej i przyjaznej atmosferze. Pracownicy SKK są różni – jesteśmy w różnym wieku, mamy różne pasje i zainteresowania. Od każdego można nauczyć się czegoś ciekawego.
Samodzielność
Wiedza
Wyzwania projektowe
Ciekawi ludzie
Przyjazna atmosfera
Swobodny dress code
Proces rekrutacyjny
Przysyłasz swój życiorys
Rozmowa telefoniczna
Zadanie do wykonania
Spotkanie I
Spotkanie II
Do każdego procesu rekrutacyjnego podchodzimy indywidualnie, stąd mogą się one nieco różnić. Wszystkie niezbędne informacje będziemy przekazywać Ci na bieżąco.
Chcesz porozmawiać o rekrutacji?

Nasza lokalizacja
30-719 Kraków