Sales Support / Wsparcie Sprzedaży Zespołu Systemów Sieciowych

Miejsce pracy: Kraków, Gromadzka 54a

Poznaj nasz Zespół:

Jako zespół SKK Networks zajmujemy się  projektowaniem i wdrożeniami sieci teleinformatycznych (WAN/LAN/WLAN). Nasz zespół tworzą ludzie z bogatym doświadczeniem w rozwiązaniach sieciowych. To, co nas łączy, to pasja do nowych technologii, pracy z Klientem i interesującymi projektami.

Network Technical Consultant jest osobą odpowiedzialną za koordynowanie i nadzorowanie procesu przygotowywania warunków technicznych niezbędnych do realizacji sprzedaży usług oferowanych przez SKK. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za badanie potrzeb klienta oraz opracowywanie ofert składanych klientom (wspólnie z handlowcem), weryfikowanie zgodności dokumentacji sprzedażowej i technicznej.

 

Zadania na stanowisku:

  • Wsparcie Klienta na różnych etapach projektu
  • Rejestracja projektów u dostawców sprzętu
  • Koordynacja projektów zakupowych z zespołem logistyki
  • Współpraca z producentami i dystrybutorami
  • Przygotowywanie dokumentów ofertowych
  • Stała współpraca i wsparcie Zespołu Sieciowego

Nasze wymagania:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (wsparcie sprzedaży/Klienta)
  • Jesteś otwarta/y na nowe technologie (zwłaszcza sieci teleinformatyczne)
  • Lubisz kontakt z Klientem
  • Masz pozytywne nastawienie do ludzi i zadań
  • Mówisz po angielsku (min. B2)

W zamian zaoferujemy Ci:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Umowę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia)
  • Pracę w zespole otwartym na nowe technologie
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Uczestnictwo w ciekawych, różnorodnych projektach
  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do lekcji j. angielskiego
  • Darmowy parking
  • Świetną atmosferę

Prosimy o uwzględnienie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z obowiązującymi przepisami, np: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKK S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Aplikuj na stanowisko

Sales Support / Wsparcie Sprzedaży Zespołu Systemów Sieciowych

Wyślij swoje CV

Dlaczego warto pracować w SKK?

Pracując w SKK masz realny wpływ na sposób funkcjonowania firmy oraz jej rozwój. Tutaj rozwiniesz swoje kompetencje w swobodnej i przyjaznej atmosferze. Pracownicy SKK są różni – jesteśmy w różnym wieku, mamy różne pasje i zainteresowania. Od każdego można nauczyć się czegoś ciekawego.

Samodzielność

korona
Wyzwania, przy których możesz realizować swoje pomysły – możesz proponować najlepsze Twoim zdaniem sposoby działania w zależności od specyfiki projektu, aby uzyskać najlepsze efekty.

Wiedza

mozg
Solidna dawka wiedzy z Twojej specjalizacji – indywidualnie dobrane szkolenia oraz codzienna współpraca ze specjalistami z różnych dziedzin sprawią, że będziesz rozwijał swoje kompetencje i umiejętności w ważnych dla Ciebie obszarach.

Wyzwania projektowe

gory_flaga
Udział w nieszablonowych projektach pozwoli Ci się rozwijać oraz wnieść do nich swoje interesujące pomysły.

Ciekawi ludzie

glowa_serce
U nas spotkasz wiele ciekawych osobowości o rozmaitych zainteresowaniach czy pasjach, którymi chętnie Cię zainspirują.

Przyjazna atmosfera

dymki_usmiech
Dyrektor, czy nie, do każdego możesz zwrócić się bezpośrednio z dowolną sprawą!

Swobodny dress code

koszulka
Nie wymagamy określonego ubioru w miejscu pracy. Możesz przychodzić do biura w tym, w czym czujesz się najlepiej.

Proces rekrutacyjny

Przysyłasz swój życiorys

list_wysylka
Znalazłeś interesującą Cię ofertę pracy i chcesz aplikować? Prześlij nam swoje aktualne CV. Pamiętaj o dołączeniu klauzuli i przesłaniu dokumentu przez odpowiedni formularz.

Rozmowa telefoniczna

telefon_dymek
Jeśli Twoje CV pozytywnie przejdzie etap weryfikacji, skontaktuje się z Tobą nasza Rekruterka w celu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, podczas której zada Ci kilka pytań uzupełniających aplikację. Rozmowa potrwa ok. 10 – 15 minut.

Spotkanie I

dymki_pytanie
Zaprosimy Cię na rozmowę. Poznasz swojego przyszłego szefa, a my będziemy mieli szansę poznać Ciebie. Ty także będziesz mógł nam zadać ważne dla Ciebie pytania.

Spotkanie II

dymki_pytanie
Ostatni etap rekrutacji to spotkanie z HR Manager i Dyrektorem działu, w którym będziesz pracować. Podczas niektórych rekrutacji do spotkania może również dołączyć CEO SKK. Po tym etapie podejmiemy decyzję – jeśli będzie obustronnie pozytywna, wkrótce powitamy Cię na pokładzie!

Do każdego procesu rekrutacyjnego podchodzimy indywidualnie, stąd mogą się one nieco różnić. Wszystkie niezbędne informacje będziemy przekazywać Ci na bieżąco.

Chcesz porozmawiać o rekrutacji?

SKK S.A.
ul. Gromadzka 54a, 30-719 Kraków
+48 12 293 27 00
zapytanie@skkglobal.com

Nasza lokalizacja

ul. Gromadzka 54A
30-719 Kraków
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Więcej informacji