Sales Support

Kim Jesteśmy?
Dział Marketingu i Rozwoju Produktu w SKK to taka mała, wewnętrzna agencja marketingu B2B. Naszym głównym celem jest generowanie leadów dla działów handlowych SKK. Korzystamy zarówno z nowoczesnych platform marketing automation, jak i tradycyjnych technik wspierających prospecting czy cold mailing.
Dlaczego szukamy kogoś z „genem sprzedawcy”?
Sales Support w Marketingu? Tak! Dla nas to kolejny krok na drodze do zwiększenia efektywności w dostarczaniu handlowcom lepszych i bardziej kwalifikowanych leadów sprzedażowych. Jako marketerzy skupiamy się na planowaniu i egzekwowaniu kampanii i przygotowywaniu „punktów styków” klienta z marką. Dlatego poszukujemy osoby, która uzupełni nasze kompetencje w obszarze prospectingu i aktywnego generowania leadów dla działów handlowych. Poszukujemy osoby konsekwentnej i skrupulatnej, ale też kreatywnej. Kogoś, kto na hasła „social selling”, „cold mailing” czy „lead generation” nie ucieka w popłochu, tylko czuje ekscytację z czekających wyzwań 😉
Zadania na stanowisku:
- Nawiązywanie pierwszego kontaktu z nowymi Klientami i umawianie ich na spotkanie z handlowcem
- Bliska, bieżąca i ciągła współpraca z osobą odpowiedzialną za przygotowywanie baz
- Realizacja follow – up
- Rozpoznawanie tematów i przekazywanie do konkretnego działu handlowego
- Praca nad jakością przekazywanych tematów
- Dbanie o podjęcie przez dział handlowy przekazanych tematów
- Praca stacjonarna (mail, telefon, Linkedin), okazjonalne wizyty u klienta (z handlowcem), udział w konferencjach i targach
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w działach sprzedaży, sales support, call-center
- Znajomość obszarów związanych z social selling (ze szczególnym naciskiem na LinkedIn)
- Kreatywność w nawiązywaniu relacji i wyszukiwaniu tematów
- Wytrwałość i konsekwencja w działaniu
- Pozytywne nastawienie do ludzi i zadań 😊
- Mile widziana wiedza dot. działań prospectingowych
W zamian z przyjemnością Ci zaoferujemy:
- Przejrzyste zasady oceniania i wynagradzania pracy
- Komunikacja w zespole nastawiona na partnerstwo i szacunek
- Rozbudowany program szkoleń i rozwój zawodowy
- Wpływ na rozwój stanowiska i kształtowanie swojej roli w organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, dostępne bazy danych)
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, myBenefit, dofinansowanie do lekcji angielskiego w biurze
- Nieograniczoną ilość kawy!
- Duży, wygodny parking
- Współpracę z zespołem pasjonatów w innowacyjnej firmie z 25 letnim doświadczeniem
Prosimy o uwzględnienie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z obowiązującymi przepisami, np: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKK S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Dlaczego warto pracować w SKK?
Pracując w SKK masz realny wpływ na sposób funkcjonowania firmy oraz jej rozwój. Tutaj rozwiniesz swoje kompetencje w swobodnej i przyjaznej atmosferze. Pracownicy SKK są różni – jesteśmy w różnym wieku, mamy różne pasje i zainteresowania. Od każdego można nauczyć się czegoś ciekawego.
Samodzielność
Wiedza
Wyzwania projektowe
Ciekawi ludzie
Przyjazna atmosfera
Swobodny dress code
Proces rekrutacyjny
Przysyłasz swój życiorys
Rozmowa telefoniczna
Spotkanie I
Spotkanie II
Do każdego procesu rekrutacyjnego podchodzimy indywidualnie, stąd mogą się one nieco różnić. Wszystkie niezbędne informacje będziemy przekazywać Ci na bieżąco.
Chcesz porozmawiać o rekrutacji?

Nasza lokalizacja
30-719 Kraków