Hive Track w logistyce dostaw

System posiada szereg funkcjonalności, dzięki którym dostawy przebiegają sprawnie, bezbłędnie, terminowo i ekonomicznie. Należą do nich m.in. śledzenie i weryfikacja procesu na każdym jego etapie, bieżąca komunikacja z kierowcami, cyfrowy obieg dokumentacji, zarządzanie zarówno flotą pojazdów, opakowaniami zwrotnymi, jak i czasem pracy personelu.

Dostawy realizowane z wykorzystaniem Hive Track

Korzyści z wdrożenia systemu Hive Track

  • Optymalne planowanie tras
  • Minimalizacja błędów różnego pochodzenia
  • Minimalizacja dokumentacji papierowej
  • Lepsze wykorzystanie zasobów
  • Pełne śledzenie i kontrola procesu
  •  Eliminacja opóźnień w dostawach
  • Sprawne zarządzanie opakowaniami zwrotnymi
  • Efektywne sterowanie flotą pojazdów
  • Skuteczna komunikacja z kierowcami
  • Przejrzystość rozliczeń z kontrahentami i kierowcami
  • Łatwe dokumentowanie stanu przesyłek
  •  Szybka reakcja na nieprzewidziane sytuacje
  •  Wzrost całkowitej wydajności procesu
  • Redukcja kosztów
  •  Wzrost konkurencyjności firmy

Dostawy realizowane bez wsparcia systemu

Doręczenia towarów wykonywane manualnie są narażone na powstawanie różnego rodzaju błędów – najczęściej w wyniku niedopatrzenia człowieka. Zawieruszona kartka z listą załadunkową, nieumiejętnie zaplanowana trasa, niekompletna dostawa, zgubione opakowania zwrotne – to tylko kilka przykładów zdarzeń, które generują chaos, niepotrzebny stres, dodatkowe koszty i słabą jakość świadczonych usług. Im więcej obsługiwanych kontrahentów oraz tras, tym trudniej zapanować nad prawidłowym i efektywnym przebiegiem procesu oraz jego wysokim standardem.

Mankamenty dostaw przeprowadzanych bez wsparcia Hive Track

  • Błędy lub braki w dokumentacji papierowej
  • Brak optymalnego planowania tras
  •  Straty wynikające z gubienia opakowań zwrotnych
  • Pomyłki przy załadowywaniu przesyłek
  • Konieczność powtórnego przemierzania tras
  • Zapominanie lub gubienie dokumentów
  • Brak bieżących informacji o statusach przesyłek
  • Opóźnienia w dostarczaniu przesyłek
  • Brak lub znikoma kontrola czasu pracy kierowców
  • Brak efektywnego zarządzania flotą pojazdów
  • Pracochłonne rozliczanie dostaw
  • Liczne reklamacje i niezadowolenie kontrahentów
  • Nadmiarowe koszty

Chcesz usprawnić dostawy w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami.

SKK S.A.
ul. Gromadzka 54a, 30-719 Kraków
+48 12 293 27 00
zapytanie@skkglobal.com

    Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Więcej informacji