Kompletacja głosem. Kiedy i jak wdrażać?

Kto powinien wziąć udział:

  • Osoby zarządzające logistyką.
  • Osoby zarządzające pracą magazynów realizujących kompletacje.
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie innowacji w obszarze logistyki i magazynowania.

 

Więcej informacji

Kto powinien wziąć udział:

  • Osoby zarządzające logistyką.
  • Osoby zarządzające pracą magazynów realizujących kompletacje.
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie innowacji w obszarze logistyki i magazynowania.

 

Dla firm, prowadzących działalność w bardzo konkurencyjnych branżach, każda zaoszczędzona sekunda jest na wagę złota. Jednym z procesów, którego optymalizacja przynosi wymierne korzyści, jest kompletacja towarów.

Aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji oraz w jak najkrótszym czasie po wdrożeniu osiągnąć docelową wydajność zarówno organizacja, jak i sam projekt muszą spełniać odpowiednie warunki.


Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jakie korzyści wiążą się z zastosowania rozwiązania głosowego w procesie kompletacji.
  • Jak przeprowadzić wdrożenie, by nie zaburzyć funkcjonowania firmy i jak najszybciej osiągnąć docelową efektywność procesu.
  • Jakie wymogi powinna spełniać firma, aby implementacja systemu głosowego przyniosła najlepsze rezultaty.

Kto powinien wziąć udział:

  • Osoby zarządzające logistyką.
  • Osoby zarządzające pracą magazynów realizujących kompletacje.
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie innowacji w obszarze logistyki i magazynowania.

Agenda:

1. Czym jest i jak działa Honeywell Voice?
2. Omówienie wdrożenia w Media Expert:

  • Jak przygotować wdrożenie?
  • Jak przeprowadzić implementację - bezinwazyjnie dla funkcjonowania firmy?
  • Osiągnięte rezultaty.

3. Nowości związane z Honeywell Voice.
4. Kiedy warto wdrażać rozwiązanie głosowe w procesie kompletacji?
5. Pytania.

 

Prowadzący:

  • Andrzej Wąwoźny, Senior Sales Development Manager, SKK S.A.
  • Jacek Liber, Senior Business Consultant, Honeywell.