Usługi serwisowe

Po doborze i zakupie - adekwatnego do potrzeb - sprzętu rozpoczyna się jego eksploatacja. Jak wiadomo, zarówno właściwe użytkowanie, jak i wsparcie techniczne, przeglądy urządzeń pozwalają wydłużyć ich sprawność, żywotność.


Tutaj zgłoś awarię urządzenia

Więcej informacji

Po doborze i zakupie - adekwatnego do potrzeb - sprzętu rozpoczyna się jego eksploatacja. Jak wiadomo, zarówno właściwe użytkowanie, jak i wsparcie techniczne, przeglądy urządzeń pozwalają wydłużyć ich sprawność, żywotność.


Tutaj zgłoś awarię urządzenia

SKK świadczy usługi serwisowe w zakresie automatyki przemysłowej oraz sprzętu do automatycznej identyfikacji. Specjalizujemy się w naprawach gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń największych, światowych producentów, tj.: Herma, Mectec, Honeywell (w tym Intermec, Datamax), TSC, Zebra, Sato, Denso. I tak, zapewniamy serwis terminali, serwis drukarek etykiet, serwis systemów znakowania (aplikatorów etykiet) oraz serwis czytników.

Na wysoką jakość realizowanych przez nas usług składają się: ponad dwudziestoletnie doświadczenie, wysokie kompetencje, posiadane certyfikaty serwisowe, łatwy dostęp do części zamiennych naszych partnerów oraz szybki czas reakcji na zgłoszenia.

 

W ramach kontraktów serwisowych zapewniamy:

  • Ochronę gwarancyjną, z możliwością jej przedłużenia
  • Pomoc techniczną w trybie 24/7
  • Szybki czas naprawy, nawet poniżej 24h
  • Urządzenia zastępcze, dostępne podczas naprawy
  • Instalację urządzeń oraz szkolenia w zakresie ich obsługi
  • Kontrolę zużycia sprzętu ze sporządzonym raportem
  • Przeglądy serwisowe obejmujące czyszczenie, konserwację i regulację sprzętu
  • Modernizację urządzeń, w tym wykonywanie niestandardowych zmian
  • Pakiety serwisowe dotyczące uszkodzeń mechanicznych oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych
  • Utylizację - po przekazaniu nam zużytego sprzętu, przejmujemy działanie i formalności

 

Wybór usług serwisowych SKK niesie za sobą takie korzyści jak:

  • Znaczne skrócenie przestojów spowodowanych awarią urządzeń
  • Wzrost efektywności służb utrzymania ruchu
  • Wydłużenie czasu pracy urządzeń bez usterek
  • Optymalizacja kosztów dotyczących zakupu części zamiennych
  • Redukcja kosztów eksploatacji urządzeń
  • Zmniejszenie ilości dokumentów i faktur

Awaria? Zgłoś problem