Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT

Jesteśmy firmą technologiczną, ekspertami w zakresie nowych technologii. Specjalizujemy się w dostarczaniu narzędzi z obszaru wsparcia produkcji, logistyki i pracy mobilnej.

W swoich rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujemy sprzęt oraz technologię dostarczaną przez światowych liderów.

Od początku istnienia firmy koncentrujemy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest optymalizacja i automatyzacja pracy.

Więcej informacji

Jesteśmy firmą technologiczną, ekspertami w zakresie nowych technologii. Specjalizujemy się w dostarczaniu narzędzi z obszaru wsparcia produkcji, logistyki i pracy mobilnej.

W swoich rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujemy sprzęt oraz technologię dostarczaną przez światowych liderów.

Od początku istnienia firmy koncentrujemy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest optymalizacja i automatyzacja pracy.

Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT

Miejsce pracy: Kraków, Gromadzka 54a

 

Do nowego Zespołu działającego w ramach Działu Technicznego szukamy drugiej osoby, która pomoże nam we wsparciu technicznym naszych Klientów. Rolą wsparcia jest przyjmowanie zgłoszeń od Klientów, diagnoza techniczna usterki i ewentualne przekazanie jej do drugiej linii wsparcia a także utrzymanie systemów. Ważna na tym stanowisku będzie umiejętność poruszania się w środowisku bazodanowym.

Wsparcie świadczymy całodobowo – szukamy osób, które będą pracowały w systemie dwóch zmian 16:00 – 24:00 oraz 24:00 – 8:00.

Wsparcie dotyczy naszego nowego systemu kontroli dostaw Hive Track: https://www.skk.com.pl/pl/co-robimy/nowoczesny-system-kontroli-dostaw.html 

Zapewniamy odpowiednie wdrożenie oraz bardzo dobrą atmosferę pracy.

 

Twoją rolą będzie:

  • Wsparcie systemów/aplikacji mobilnych (Android)
  • Weryfikacja zgłoszeń klienta pod kątem kompletności i zawartości merytorycznej (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Monitoring środowisk produkcyjnych przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Prace okołowdrożeniowe (testy nowych wersji, praca nad dokumentacją techniczną, praca nad procedurami)
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna z klientem
  • Przekazywanie zadań do 2 linii wsparcia
  • Ścisła współpraca z zespołem programistów i wdrożeniowców

 

Czego oczekujemy:

  • Min. 2 lata doświadczenia we wsparciu technicznym klienta zewnętrznego
  • Podstawowa znajomość SQL (umiejętność pisania zapytań
  • Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym
  • Min. 2 lata doświadczenia technicznego
  • Doświadczenie w pracy z systemami obsługi zgłoszeń
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność komunikowania się w języku angielskim (głównie czytanie dokumentacji technicznej, opisywanie problemów technicznych)
  • Znajomość języka polskiego min. C1

Mile widziane:

  • Znajomość z zakresu ITSM, Windows Server, MDM (np. SOTI), sieci komputerowych

 

Oferujemy:

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Indywidualnie dopasowany plan rozwoju oraz rozwój kompetencji specjalistycznych i biznesowych
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport
  • Brak dress code'u
  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę
  • Duży parking na terenie biura

 

Rekrutacja jest prowadzona zdalnie. 

 

Prosimy o uwzględnienie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnej z obowiązującymi przepisami, np: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SKK S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko." 

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.