Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT

Jesteśmy firmą technologiczną, ekspertami w zakresie nowych technologii. Specjalizujemy się w dostarczaniu narzędzi z obszaru wsparcia produkcji, logistyki i pracy mobilnej.

W swoich rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujemy sprzęt oraz technologię dostarczaną przez światowych liderów.

Od początku istnienia firmy koncentrujemy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest optymalizacja i automatyzacja pracy.

Więcej informacji

Jesteśmy firmą technologiczną, ekspertami w zakresie nowych technologii. Specjalizujemy się w dostarczaniu narzędzi z obszaru wsparcia produkcji, logistyki i pracy mobilnej.

W swoich rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujemy sprzęt oraz technologię dostarczaną przez światowych liderów.

Od początku istnienia firmy koncentrujemy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest optymalizacja i automatyzacja pracy.

Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT

Miejsce pracy: Kraków, Gromadzka 54a

 

Do nowego Zespołu działającego w ramach Działu Technicznego szukamy dwóch nowych osób, które pomogą nam we wsparciu technicznym naszych Klientów. Rolą wsparcia jest przyjmowanie zgłoszeń od Klientów, diagnoza techniczna usterki i ewentualne przekazanie jej do drugiej linii wsparcia a także utrzymanie systemów. Ważna na tym stanowisku będzie umiejętność poruszania się w środowisku bazodanowym. Wsparcie świadczymy całodobowo – szukamy osób, które będą pracowały w systemie dwóch zmian 16:00 – 24:00 oraz 24:00 – 8:00.

Zapewniamy przeszkolenie ze wspieranych przez nas systemów oraz bardzo dobrą atmosferę pracy.

 

Twoją rolą będzie:

  • Weryfikacja zgłoszeń klienta pod kątem kompletności i zawartości merytorycznej (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna z klientem
  • Przekazywanie zadań do 2 linii wsparcia
  • Ścisła współpraca z zespołem programistów
  • Wsparcie aplikacji www/mobilnych(android)
  • Udział w testach aplikacji
  • Monitoring środowisk produkcyjnych przy użyciu dostępnych narzędzi

 

 

Czego oczekujemy:

  • Min. 2 lata doświadczenia we wsparciu technicznym klienta zewnętrznego
  • Min. 2 lata doświadczenia technicznego
  • Doświadczenie w pracy z systemami obsługi zgłoszeń
  • Podstawowa umiejętność pisania zapytań SQL
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność komunikowania się w języku angielskim (głównie czytanie dokumentacji technicznej, opisywanie problemów technicznych)
  • Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym

Mile widziane:

  • Znajomość z zakresu ITSM, Windows Server, MDM (np. SOTI), sieci komputerowych

 

 

Oferujemy:

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Rynkowe wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, multikafeterię MyBenefit
  • Dofinansowanie do lekcji angielskiego w biurze
  • Integracje, wydarzenia sportowe
  • Duży parking na terenie biura

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt o RODO.), prowadzonych przez SKK S.A. na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji." 

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

 

Wyślij swoje CV