Zawarłeś z nami umowę o wsparcie techniczne?

Wyślij zgłoszenie, uzyskaj pomoc zdalną lub umów spotkanie z technikiem poprzez specjalny system zgłoszeniowy
W ramach kontraktów serwisowych zapewniamy:
  • Ochronę gwarancyjną
  • Kontrolę zużycia sprzętu
  • Przeglądy serwisowe
  • Modernizację urządzeń
  • Utylizację zużytego sprzętu
  • Wsparcie 24/7

Masz uszkodzony sprzęt Auto ID (terminal, skaner, drukarkę)? Wypełnij zgłoszenie serwisowe.

    Dane kontaktowe
    Dane urządzenia
    Opis usterki
    Dodatkowe informacje

    Zaznaczenie wszystkich poniższych pól jest niezbędne do wysłania zgłoszenia.

    ZAZNACZ WSZYSTKIE

    Potrzebujesz konsultacji w sprawie usterki?

    Skorzystaj z bezpośredniego numeru telefonu do Działu Serwisu SKK.

    Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Więcej informacji